Obchodní manažer/ka - akvizice [Czech Republic]


 

$ads={1}

O nás

Jsme Delirest, od roku 1991 jsme tahounem a jedničkou na českém a slovenském trhu závodního stravování. Krátce po revoluci jsme se stali prvními, kdo ho jako komplexní službu začal vůbec nabízet. Jako první jsme zbourali výdejní okénka, zavedli jsem vzorové porce a také postupy a produkty, ze kterých trh dodnes čerpá. Stále přicházíme s novými a novými nápady. Salátové bary, bezobjednávkový systém výdeje nebo restaurační servis jídla. Na tom všem jsme naše podnikání před lety postavili. Dnes už jsme jiní. Moderní, ekologičtí a digitální. Zakládáme si na technologických inovacích, špičkovém technickém vybavení provozů a na tom, jak kontrolujeme ekologické stopy našeho podnikání. Momentálně hledáme nového kolegu/kolegyni do obchodního týmu.

Koho hledáme:

Máte čich na nové obchodní příležitosti a získávání nových klientů je to, co vás naplňuje?
Rád/a zdoláváte výzvy a nezalknete se ambiciózních cílů?
Máte tah na branku a počáteční NE vás nezastaví?

  • hledáme kolegu, který především dokáže poslouchat zákazníka a řeší jeho očekávání a potřeby
  • hledáme toho, kdo rozumí tomu, že intenzita, frekvence a kvalita kontaktů jsou základní parametry práce úspěšného obchodníka
  • úspěšný uchazeč/ka by měl být schopný pracovat v korporátním prostředí, utvářet si vztahy (interně i externě) v zájmu zapojení všech oddělení potřebných pro přípravu "winning" návrhů pro naše zákazníky
  • zkušenosti s veřejným stravováním jsou velkou výhodou, ne podmínkou, očekáváme však ochotu se v tomto směru realizovat


Gastronomie je náš vesmír, ve kterém buď žijete nebo vás do něj zasvětíme. V každém případě dostanete plnou podporu našich specialistů tak, abyste mohl plnit svoje cíle a ambice. Tato pozice je o zíkávání nových klientů, od počátečního kontaktu až po podpis smlouvy.

Co od Vás očekáváme:

  • praxi na obdobné pozici - sektor stravování výhodou,
  • samostatnou, cílevědomou a vyzrálou osobnost,
  • ŘP skupiny B a nebojíte se ho použít,
  • uživatelskou znalost PC - obzvláště znalost excel a powerpoint se vám bude hodit,
  • komunikační a vyjednávací schopnosti,
  • schopnost identifikovat klíčové potřeby zákazníka,
  • orientaci na zákazníka a reprezentativní vystupování,
  • ochotu cestovat po celé ČR,
  • angličtinu min. na středně pokročilé úrovni - protože některé nabídky se řeší také v angličtině,
  • tah na bránu a nebojíte se převzít odpovědnost za plnění strategických plánů společnosti.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí, stabilitu a dlouhodobý pracovní poměr u úspěšné společnosti - zní to jako klišé, ale je to tak, změny bereme jako příležitost, neustále se učíme a zlepšujeme, abychom v oboru byli neustále napřed,
  • spolupráci na HPP s odpovídajícím finančním ohodnocení a samozřejmě provizemi za získané obchodní zakázky,
  • mzdu na svém účtu vždy nejpozději 5. v měsíce - věříme, že jistota je pro naše kolegy důležitá,
  • přátelský kolektiv - tým na centrále je moc fajn a oddělení HR se o vás bude také moc pěkně starat,
  • obrovskou míru seberealizace
  • podporu nejen v začátcích, ale i během další společné plavby, protože jsme všichni na jedné lodi a plujeme stejným směrem,
  • a spoustu dalšího - zvýhodněné stravování, které nám všem moc chutná, 5 týdnů dovolené, strukturovaný program školení, zázemí v moderní budově v Praze, možnost občasné práce na home office.


Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Dog-friendly office
  • Parkoviště

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال