$ads={1}
O nás
Jsme Delirest, od roku 1991 jsme tahounem a jedničkou na českém a slovenském trhu závodního stravování. Krátce po revoluci jsme se stali prvními, kdo ho jako komplexní službu začal vůbec nabízet. Jako první jsme zbourali výdejní okénka, zavedli jsem vzorové porce a také postupy a produkty, ze kterých trh dodnes čerpá. Stále přicházíme s novými a novými nápady. Salátové bary, bezobjednávkový systém výdeje nebo restaurační servis jídla. Na tom všem jsme naše podnikání před lety postavili. Dnes už jsme jiní. Moderní, ekologičtí a digitální. Zakládáme si na technologických inovacích, špičkovém technickém vybavení provozů a na tom, jak kontrolujeme ekologické stopy našeho podnikání. Momentálně hledáme nového kolegu/kolegyni do obchodního týmu.
Koho hledáme:
Máte čich na nové obchodní příležitosti a získávání nových klientů je to, co vás naplňuje?
Rád/a zdoláváte výzvy a nezalknete se ambiciózních cílů?
Máte tah na branku a počáteční NE vás nezastaví?
- hledáme kolegu, který především dokáže poslouchat zákazníka a řeší jeho očekávání a potřeby
- hledáme toho, kdo rozumí tomu, že intenzita, frekvence a kvalita kontaktů jsou základní parametry práce úspěšného obchodníka
- úspěšný uchazeč/ka by měl být schopný pracovat v korporátním prostředí, utvářet si vztahy (interně i externě) v zájmu zapojení všech oddělení potřebných pro přípravu "winning" návrhů pro naše zákazníky
- zkušenosti s veřejným stravováním jsou velkou výhodou, ne podmínkou, očekáváme však ochotu se v tomto směru realizovat
Gastronomie je náš vesmír, ve kterém buď žijete nebo vás do něj zasvětíme. V každém případě dostanete plnou podporu našich specialistů tak, abyste mohl plnit svoje cíle a ambice. Tato pozice je o zíkávání nových klientů, od počátečního kontaktu až po podpis smlouvy.
Co od Vás očekáváme:
- praxi na obdobné pozici - sektor stravování výhodou,
- samostatnou, cílevědomou a vyzrálou osobnost,
- ŘP skupiny B a nebojíte se ho použít,
- uživatelskou znalost PC - obzvláště znalost excel a powerpoint se vám bude hodit,
- komunikační a vyjednávací schopnosti,
- schopnost identifikovat klíčové potřeby zákazníka,
- orientaci na zákazníka a reprezentativní vystupování,
- ochotu cestovat po celé ČR,
- angličtinu min. na středně pokročilé úrovni - protože některé nabídky se řeší také v angličtině,
- tah na bránu a nebojíte se převzít odpovědnost za plnění strategických plánů společnosti.
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí, stabilitu a dlouhodobý pracovní poměr u úspěšné společnosti - zní to jako klišé, ale je to tak, změny bereme jako příležitost, neustále se učíme a zlepšujeme, abychom v oboru byli neustále napřed,
- spolupráci na HPP s odpovídajícím finančním ohodnocení a samozřejmě provizemi za získané obchodní zakázky,
- mzdu na svém účtu vždy nejpozději 5. v měsíce - věříme, že jistota je pro naše kolegy důležitá,
- přátelský kolektiv - tým na centrále je moc fajn a oddělení HR se o vás bude také moc pěkně starat,
- obrovskou míru seberealizace
- podporu nejen v začátcích, ale i během další společné plavby, protože jsme všichni na jedné lodi a plujeme stejným směrem,
- a spoustu dalšího - zvýhodněné stravování, které nám všem moc chutná, 5 týdnů dovolené, strukturovaný program školení, zázemí v moderní budově v Praze, možnost občasné práce na home office.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
- Parkoviště